اثری از خودم برای آهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

احمد سعیدی چطور خواننده ای است؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیکاری و آدرس zizigsm80.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 77

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

اثری از خودم برای آهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی
سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 18:8 | بازدید : 313 | نوشته ‌شده به دست ♀♡♥ஐzคђгคஐ♥♡♀ | ( نظرات )

چـــــه کــــنیــــم هنــــرمــــندیــــم دیــــــگــــــه





:: برچسب‌ها: عکسی از آهنگ هنوزم عاشقم از احمد سعیدی ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
همتا در تاریخ : 1394/3/20/3 - - گفته است :
عاشقیااا....(هنرمندی هستیا واسه خودت...چه کنیم که به خودم رفتی)
پاسخ:خخخخ از کدوم طرفی به تو رفتم?????!!!!!!!!!!!!!!

<-CommentGAvator->
Javad در تاریخ : 1394/3/19/2 - - گفته است :
شاعرم شدی آبجی.

پاسخ:نه من طراحمبوسهخجالتی


<-CommentGAvator->
مهسا در تاریخ : 1394/3/19/2 - - گفته است :
عالی عزیزم موفق باشی
پاسخ:قربونت مهسایی

<-CommentGAvator->
sadegh در تاریخ : 1394/3/19/2 - - گفته است :
Beatiful my sister
پاسخ: tnx my brother


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: